keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Yllärikehitys

Katselin tänään aamulla mun kättä ja mietin että kylläpä siinä on muotoja enemmän kuin ennen. Päätin sitten kokeilla näkyykö kuvassa mitään eroa entiseen. Harmi kun kuvissa on ihan eri valotus ja värit mutta kyllähän tuosta taitaa näkyä että muutosta on tapahtunut, ainakin sitä rasvaa lähtenyt ja taitaa tuo allikin olla pienentynyt.


Tänään oli aamuspinning jonka jälkeen kävin tekemässä salilla vähän yläkroppatreeniä, kotiinpäästyäni sain puhelun josta johtuen jouduin lähtemään töihin hirveällä kiireellä ja ilman eväitä. Töissä tulikin uudenlainen ongelma vastaan. Ei ole eväitä, on kamala nälkä ja tarjolla on vain huonoja vaihtoehtoja. Lopulta päädyin siihen että syön ensimmäisen kerran ties kuinka pitkään aikaan eineksiä ihan vain sen takia ettei syömättömyydestä sitten tule ahmimishimoa. Eli mun lounas tänään koostui näistä aineksista (ja vieläkin vatsa kärsii)

4kpl lihapulla
1 Saarioisten äitien jauhelihapitsa
1 prk maitorahkaa
4 viipaletta kipparijuustoa

Aamulla join onneksi tuhdin smoothien ja nyt suunnittelen iltapala/päivällistä, kovin raskaasti en haluaisi enää tähän aikaan syödä joten voi olla että imeskelen jäisiä marjoja ja juon kivennäisvettä.

Oman osansa tämän päivän vauhdikkuuteen tuo myös se että olen vihdoin alkanut tekemään töitä tulevan toiminimen eteen, liiketoimintasuunnitelmaa on aloiteltu, kirjanpitäjän kanssa sovittu miten asiat hoidetaan ja mitä mun pitää vielä tehdä ja miettiä. Vielä pitää ottaa monesta asiasta selvää mutta ennenkaikkea mulla on enää noin 10kk aikaa saada itseni sellaiseen kuntoon jossa voin alkaa tekemään töitä muiden terveyden avuksi.

Mun tämän vuoden tähänastinen huippu asia on se että olen taas löytänyt noiden ohjattujen tuntien riemun. Ymmärryskin on kasvanut sen verran että kun lasken kulutusta niin on paljon tehokkaampaa laihdutuksen kannalta harrastaa paljon kevyempää aerobista liikuntaa usein kuin tehdä kolme tappotreeniä salilla ja olla kykenemätön tekemään mitään muuta koska loppuajan on niin kipeä. En ole tietenkään jättänyt salitreenejä pois. Tänään treenasin spinningin jälkeen olkapäitä ja käsiä, Isoilla painoilla mutta vain 30min treeni tosi intensiivisesti, toivottavasti tuo etukäteen lämmittely helpottaisi vähän palautumista, samoin kuin pienempiin osiin jaettu treeni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti